סחיטה בפייסבוק – איך מוגדרת הטרדה

לפייסבוק יש מדיניות האוסרת על פרסום תוכן גרפי או אלים. זו אחת הדרכים שבהן היא מנסה להגן על המשתמשים שלה. הגדרות הפרטיות של פייסבוק הן גם דרך שהם מנסים להגן על המשתמשים שלהם. אבל לפעמים, כשזה נכשל, אנשים מוטרדים וסוחטים בפייסבוק. זו הסיבה שיש להם מדיניות נגד הטרדה.

פייסבוק היא פלטפורמת מדיה חברתית שבה משתמשים משתפים, מתחברים ונשארים בקשר. זה המקום המומלץ עבור אנשים לחלוק את חייהם ולהתחבר עם חברים. עם זאת, זו גם פלטפורמה שיכולה לשמש להטרדה.

חשוב לשמור על הבטיחות ברשת

לקהילת פייסבוק יש הרבה דברים טובים. זה מקום נהדר לחלוק את המחשבות שלך, להתחבר עם חברים ותיקים וליצור חדשים. זו גם פלטפורמה שיכולה לשמש למטרות חיוביות רבות. עם זאת, יש דבר אחד שלא כל כך חיובי בפייסבוק: הטרדה.

פייסבוק ניסתה לשפר את הדרך שבה הם מטפלים במקרים כאלה על ידי עבודה עם ארגונים כמו יום האינטרנט הבטוח, המספק משאבים ותמיכה לאנשים שהוטרדו באינטרנט. למרבה הצער יש לא מעט מקרים של סחיטה בפייסבוק, ותמיד צריך לשמור על כללי זהירות שכוללים הימנעות מאנשים זרים ואי שיתוף של מידע חשוב או פרטי. כך ניתן לצמצם משמעותית מקרים של סחיטה בפייסבוק ולדעת שאתם עושים מה שצריך על מנת לשמור על עצמכם ברשת.

מה עושים אם מסתבכים עם סחיטה ברשת?

אם נקלעתם למצב של סחיטה בפייסבוק, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה לפנות אל עורך דין שיוכל לעזור לכם ולהעניק לכם ייעוץ משפטי מקצועי. זה יאפשר לכם להבין טוב יותר מה אתם צריכים לעשות בסיטואציה שלכם וכך לדעת שאתם פועלים בצורה אחראית מבחינתכם במובן הזה כמובן.

לקבלת ייעוץ משפטי: https://www.ese.co.il/

כתוב/כתבי תגובה